Najczęściej zadawane pytania o recepcie online

  1. Złóż swoje zamówienie, podając swoje dane osobowe i wypełniając ankietę zdrowotną.
  2. Na podany przy zamówieniu adres e-mail otrzymasz link, który pozwoli śledzić status realizacji Twojego zamówienia oraz w razie potrzeby usunąć je przed dokonaniem płatności lub po jego realizacji.

    Zwracamy uwagę, że po dokonaniu płatności do chwili realizacji zamówienia przez lekarza nie będzie możliwości wycofania zamowienia i usunięcia swoich danych.
     
  3. Po przesłaniu wypełnionych ankiet lekarz przeprowadzi wstępną analizę otrzymanych informacji i podejmie decyzję o możliwości udzielenia Tobie teleporady.
  4. Jeśli lekarz uzna, że konsultacja jest możliwa, otrzymasz email zawierającą link do strony płatności.
  5. Po dokonaniu płatności Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 2 godzin w godzinach pracy lekarzy. Jeśli dokonałeś/aś opłaty poza godzinami pracy, zostanie ono zrealizowane w następnym dniu roboczym według kolejności.

Lekarz może odmówić wystawienia e-recepty, jeśli po przeanalizowaniu danych z formularza pacjenta stwierdzi, że konieczne jest przeprowadzenie badania fizykalnego, istnieją przeciwwskazania zdrowotne, recepta powinna być wystawiona na inny lek (lub pacjent nie ma wskazań do stosowania wnioskowanego leku), lub jeśli brakuje odpowiedniej dokumentacji medycznej (np. wyników badań).

Lekarz może wystawić receptę na maksymalnie 3 miesiące terapii. W trosce o Twoje zdrowie po tym czasie zalecamy ponowne wypełnienie formularza, aby ocenić, czy nadal możesz bezpiecznie przyjmować dany lek.

E-recepta jest ważna przez 30 dni od daty wystawienia. W przypadku antybiotyków elektroniczna recepta ważna jest przez 7 dni od daty wystawienia.

W przypadku wystąpienia błędu na recepcie prosimy o kontakt pod adres e-mail: info@medporada.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru PESEL, imienia, nazwiska oraz opisu błędu, który wystąpił na recepcie.

W przypadku nieotrzymania żadnych informacji z naszej strony (SMS, e-mail, chat, telefon) w ciągu 24 godzin prosimy o kontakt pod adres email: info@medporada.pl. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru PESEL, imienia, nazwiska oraz o opisanie całego zdarzenia. Prosimy również sprawdzić folder spam w skrzynce email.